Wat zeggen onze klanten

Door de jaren heen hebben we veel feedback van onze klanten mogen ontvangen. Lees hieronder hoe een aantal van onze klanten de dienstverlening van aovspecialist.nl hebben ervaren. Wilt u uw eigen ervaring met aovspecialist.nl delen? Klik dan op de button hieronder.

Deel uw ervaring
Datum: 26-02-2025

Heel fijne en duidelijke uitleg. Prettig in overleggen.

Datum: 26-02-2025

Heel fijne ondersteuning in een woud van onduidelijke informatie voor een startende ZZP-er.

Datum: 20-02-2025

Jeroen heeft een mijn "probleem" begrepen om een verzekering te vinden "op maat" en heeft er alles aan gedaan om uiteindelijk een verzekeringsbedrijf gevonden voor mij

Datum: 18-02-2025

Uiterst tevreden met de ondersteuning bij het afsluiten van een AOV.

Datum: 16-01-2025

Bij het afsluiten van een AOV ben ik ontzettend goed geadviseerd en was er een hele actieve begeleiding van Rob tijdens het hele traject. Rob was erg goed bereikbaar en reageerde per omgaande als ik een mail had gestuurd. Maar hij benaderde mij ook uit zichzelf als ik een stap moest zetten in het proces. Ook nam hij direct contact op met de verzekeraar om iets te verduidelijken als dat nodig was. Deze actieve betrokkenheid en begeleiding zorgde ervoor dat het hele proces snel is doorlopen en ik op korte termijn duidelijkheid heb over de acceptatie van de verzekering. Ik ben echt heel erg positief over de dienstverlening van Henst & Lunsen. Voor mij is het een 10. Ik weet geen enkel verbeterpunt te bedenken. En ik zal hen zeker aanbevelen bij collega ondernemers!

Datum: 06-12-2024

Ik ben altijd deskundig, vlot en vriendelijk behandeld door Henst & Lunsen. Zij hebben mij begeleid in een traject voor aanvraag van een AOV. Het is heel prettig om iemand aan jouw zijde te hebben in een wereld die je zelf niet goed kent. Bob was beschikbaar voor overleg en vragen. En gaf aan wat een goede aanpak is. Dat is het gedeelte waarbij je jezelf wil beschermen, mocht je ziek worden. Er is niks fijner dan vrij te kunnen leven en ondernemen. Als je ziek wordt, is dat alleen al een heel heftige verstoring daarvan. Maar om dan, terwijl je ziek bent, ook nog het juiste te doen, besluiten en scherp te blijven is bijna niet te doen. Op zo'n moment een bemiddelaar aan je zijde hebben, is van het grootste belang. Ik werd ziek en langdurig ziek, en ben toen weer hierin deskundig, vlot en met menselijkheid behandeld door Henst & Lunsen. Zij begrijpen dat je kwetsbaar bent en denken met je mee, terwijl bepaalde instanties dat niet doen. Ook voor die fase is bemiddeling zeer aan te raden. Bedankt Bob, Henst & Lunsen, voor jullie heldere en deskundige aanpak, steeds weer.

Datum: 26-11-2024

Jeroen is heel communicatie en laagdrempelig, beantwoorde al onze vragen en vond een betaalbare doch complete verzekering voor ons

Datum: 24-11-2024

Ervaren partij die snel, gedegen advies heeft gegeven. Bob luisterde goed naar mijn wensen en had binnen no-time geregeld wat ik bij een andere partij niet voor elkaar kreeg. Zeer tevreden met de service, zowel snel als kwalitatief hoogstaand.

Datum: 11-11-2024

Meerdere gesprekken gevoerd sinds aanmelding via de website. Altijd goed en deskundig advies gekregen en vragen werden naar tevredenheid beantwoord. Bij aanmeldingen wordt de nodige informatie verzonden en na een gesprek een op maat gesneden offerte en uitleg hoe het proces zal verlopen. Daarbij deskundige begeleiding.

Datum: 11-11-2024

Gedegen en ervaren AOV specialisten bij Henst & Lunsen. Hebben mij voorzien van een gedegen en goed onderbouwd advies waarbij ook mijn voorkeuren zijn verwerkt. Houden het proces goed in de gaten en zorgen ervoor dat deze soepel en snel verloopt.

Klantbeoordeling

Onze klanten beoordelen ons gemiddeld met een

9.4

Op basis van 354 beoordelingen in de afgelopen 3 jaar

Deel uw ervaring

Na het afsluiten van een verzekering of de afhandling van bijvoorbeeld uw schade kan het zijn dat u een mail van ons ontvangt waarin u wordt gevraagd om onderstaand formulier in te vullen.

Wat gebeurt er met uw reactie?

Wij ontvangen graag uw reactie, hiermee kunnen we onze dienstverlening aanpassen op uw wensen/voorkeuren. In uw beoordeling kunt u aanvullende informatie geven. Dit geeft ons inzicht in wat we goed doen of nog kunnen verbeteren.