Beperkte telefonische bereikbaarheid 28-5-2013 middag
Vanwege interne opleidingsactiviteiten zijn wij op 28-5-2013 van 13:30 uur tot 17:00 uur telefonisch beperkt bereikbaar.
Vast hartelijk dank voor uw begrip,
Team Henst & Lunsen
Vanwege interne opleidingsactiviteiten zijn wij op 28-5-2013 van 13:30 uur tot 17:00 uur telefonisch beperkt bereikbaar.
Meer nieuws over arbeidsongeschiktheidsverzekeringen
Nationale Nederlanden premieverhoging AOV
De volgende in de rij van premieverhoging arbeidsongeschiktheidsverzekering is Nationale Nederlanden. Per 1 juli zullen bestaande cliënten met een Nationale Nederlanden AOV worden geconfronteerd met een premieverhoging per eerstkomende hoofdpremievervaldatum afhankelijk van de beroepsklasse. <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> Beroepsklasse 1 en 2 stijging 10%<br /> <br /> Beroepsklasse 3 ongewijzigd<br /> <br /> Beroepsklasse 4
Lees verderGenerali AOV Premieverhoging en wijziging voorwaarden
PremieverhogingDoor<br /> het groeiend aantal (langdurige) claims geeft ook Generali helaas te kennen de premie moeten<br /> verhogen. Dit geldt voor de premie van de beroepsklassen 2, 3 en 4:<br /> <br /> <br /> <br /> <br /> Klasse<br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> Verhoging<br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> 1<br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> 0%<br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> 2<br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> 5%<br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> 3<br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> 10%<br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> 4<br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> 14%<br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> 5<br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> 0%<br /> <br /> <br /> <br /> <br /> Voor verzekeringen die na 31
Lees verderNieuw dienstverlenings-document aanstaande
Financiële dienstverleners, zoals Henst & Lunsen Assurantie Adviseurs, zijn al een aantal jaren wettelijk verplicht om klanten een dienstverleningsdocument (DVD) aan te bieden. In dit document wordt op algemene wijze de diensten, vergoeding en eventuele verbintenissen met banken of verzekeraars beschreven. Doel van de DVD
Lees verderFiscale kolder in verzekeringsland
Vragen voorgelegd aan<br /> Kennisgroep Verzekeringsproducten<br /> <br /> Bureau D & O heeft enkele vragen voorgelegd aan de Kennisgroep<br /> Verzekeringsproducten. Deze vragen vindt u hieronder, met een weergave van het<br /> door de Kennisgroep gegeven antwoord.<br /> <br /> Vraag 1<br /> <br /> Is het voor de consument bij de aangifte IB toegestaan om
Lees verderDNB let extra scherp op verzuim en AOV verzekeraars
<br /> <br /> De markt van collectieve arbeidsongeschiktheidsverzekeringen staat onder druk. De regelgeving is in 2006 aangepast, waardoor risico's verschuiven van de publieke naar de private sector. Bovendien kunnen vanaf 2016 meer mensen een beroep doen op een collectieve arbeidsongeschiktheidsverzekering. Dat brengt extra risico's met zich mee." Deze
Lees verder